کفکش دو اینچ 26 متری لئو LEO مدل QDX10-18-1.1A

ماکزیمم دبی: 16.5 متر مکعب بر ساعت

ماکزیمم هد: 26 متر

توان الکتروموتور: 1.1 کیلووات

دهانه خروجی: 2 اینچ

پمپ های لئو با گارانتی 24 ماهه توسط کالاصنعتی به فروش می رسند. برای دریافت کاتالوگ و خرید پمپ با کارشناسان فروش در تماس باشید.

موجود
۰ تومان
۸,۴۴۵,۰۰۰ تومان
  • دیتاشیت محصول
  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • محصولات مشابه
  • نظرات کاربران
  • دو اینچ
  • پمپ کفکش QDX 10-18-1.1 لئو

    پمپ کفکش QDX 10 -18-1.1 A لئو مونتاژ شده توسط کارخانجات صنعتی لئو می باشد، کمپانی لئو یکی از بزرگترین تولیدکنندگان پمپ صنعتی و خانگی در جهان می باشد، اگر قرار باشد از ده تولید کننده برتر پمپ در جهان را معرفی کنیم قطعا نام کمپانی لئو در اسامی آنها خواهد درخشید. محصولاتی که کمپانی لئو وارد عرصه بازار می کند دارای کیفیت مرغوب و قیمتی مناسب می باشد کمپانی لئو محصولات خود را به 100 کشور مختلف در سراسر جهان ارسال می کند به علت کیفیت و قیمت مناسب دارای محبوبیت جهانی است. برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با مشاورین کالا صنعتی، نمایندگی پمپ لئو در ارتباط باشید.

    محصولات کمپانی لئو دارای 24 ماه گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش می باشد، همان طور که می دانید پمپ یک کالا صنعتی ضروری و بسیار مهم چه در امور صنعتی و چه در امور خانگی و کشاورزی پس برای اینکه یک انتخاب درست و به جا داشته باشید و هنگام کار پمپ عملکرد دلخواه خود را دریافت کنید به دقت کاتالوگ پمپ و یا خصوصیات فیزیکی و عملکردی پمپ را مطالعه کنید. یک اشتباه عامیانه در انتخاب پمپ این است که مردم فکر می کنند بهترین پمپ، پمپی است که دارای توان بالا و ابعاد بزرگ است بلکه این اشتباه است بهترین پمپ پمپی است که بتواند عملکرد دلخواه شما در مدت زمانی که مد نظرتون است اجرا کند. برای شناخت بیشتر در این موضوع باید مقدار دبی و هد مورد نیاز تان در هنگام کار را محاسبه کرده و پمپی که می تواند این مقدار دبی و هد را برای شما فراهم کند را انتخاب کرده تا در خرید پمپ و هم چنین میزان برق مصرفی پمپ صرفه جویی کنید.

    اطلاعات کد گذاری پمپ کفکش QDX 10-18-1.1 لئو

    حرف QDX در سریال پمپ به معنی این است که پمپ جزء دسته کفکش می باشد وجود حرف D در اطلاعات پمپ نشان برق مصرفی پمپ بود در صورت حذف حرف D پمپ با برق سه فاز راه اندازی می شود در غیر این صورت پمپ با برق تکفاز اجرا می شود. عدد 10 بیانگر محدوده کاری دبی پمپ بوده و همچنین عدد 18 محدوده کاری هد است عدد 1.1 نشان دهنده توان پمپ برحسب کیلووات می باشد، حرف A بیانگر این است که پمپ دارای فلوتر اتوماتیک می باشد.

    QDX

    خصوصیات فیزیکی

    قطر دهانه خروجی پمپ کفکش QDX 10-18-1.1 لئو 2 اینچ بوده که معادل 6.5 سانتی متر است ، ابعاد جعبه پمپ دارای طول 452 میلی متر ، عرض 300 میلی متر و ارتفاع 240 میلی متر می باشد، همچنین این سری از کفکش های لئو دارای 22 کیلو گرم وزن می باشند. جنس قسمت های مختلف پمپ کفکش QDX 10-18-1.1 لئو به شرح زیر می باشد: قسمت بدنه پمپ از جنس الومینیم بوده ، هم چنین قسمت بالایی کفکش (Top Cover) نیز از همین جنس می باشد، دستگیره پمپ کفکش QDX 10-18-1.1 لئو نیز از پلاستیکی است، جنس پروانه این کفکش از آلیاژ آمینیوم سخت بوده همچنین جنس مکانیکال سیل استفاده شده در پمپ از جنس کربن و سرامیک است.

    خصوصیات عملکردی

    پمپ کفکش QDX 10-18-1.1 لئو دارای ماکزیمم دبی (آبدهی) 275 لیتر بردقیقه می باشد، هم چنین دارای ماکزیمم هد 25.8 است این مقدار هد و دبی مقدار ماکزیمم بوده و عملا در هنگام کار از این مقدار کمتر خواهد شد. اصولا این سری از کفکش های لئو حداکثر مقدار آبی که می توانند در آن غوطه ور شوند 5 متر است ، مقدار درجه حرارت سیال ورودی به پمپ کفکش QDX 10-18-1.1 لئو کمتر از 40 درجه سانتی گراد باید باشد. محدوده PH سیال ورودی نیز بین 6.5 تا 8 باید باشد بدیهی است اگر PH سیال از این مقدار کمتر یا بیشتر شود می توانند به اجزای داخلی پمپ صدمه جدی بزند پس به این نکته توجه کنید که این کفکش قادر به پمپاژ سیالاتی با خاصیت اسیدی قوی و بازی قوی نیست. پمپ کفکش QDX 10-18-1.1 لئو  دارای کلاس حرارتی IP68 و کلاس محافظتی B می باشد.

    کاربردها

    پمپ کفکش QDX 10-18-1.1 لئو به علت دارا بودن مقدار دبی (آبدهی) بالا می تواند گزینه مناسبی برای مکان هایی که نیازبه دبی بالا با ارتفاع نسبتا متوسط دارند باشد، یکی از کاربردهای وسیع این کفکش استفاده در مصارف خانگی است اعم از تهیه آب و زهکشی ساختمان. نمونه دیگر از کاربردهای پمپ کفکش QDX 10-18-1.1 لئو استفاده در کشیدن آب از چاه های شهری می باشد، هم چنین می توانید برای آبیاری مزارع کشاورزی و زمین های باغی نیز از این کفکش می توانید استفاده کنید.

  • مشخصات عمومی
    گارانتی
    ملاحظات مهم
    درصورتی که نیاز به تحویل فوری دارید، با کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.
    برند پمپ خارجی
    لئو چین LEO
    ملاحظات مربوط به گارانتی
    دریافت گارانتی کالا منوط بر ارسال آن برای شرکت تولید کننده یا نماینده آن است و در صورتی که ایراد از مصرف کننده نباشد، شامل گارانتی خواهد شد.
    مدت زمان گارانتی
    24 ماه
    مشخصات فنی
    حداکثر دمای سیال پمپ شونده
    40 درجه سانتیگراد
    سایر مشخصات
    قطر دهانه ورودی و خروجی پمپ: 50 میلی متر
    هد ماکزیمم پمپ: 26 متر
    دبی ماکزیمم پمپ: 16.5 متر مکعب در ساعت
    جنس پوسته
    چدن ضد زنگ HT200
    جنس پروانه
    پلاستیک مهندسی PA6 یا PPO
    مدل پمپ لئو LEO
    کفکش
    برند پمپ
    لیو LEO
    نوع پمپ
    استیل, کفکش
    بازه هد ماکزیمم پمپ
    20 تا 30 متر
    بازه دبی ماکزیمم پمپ
    10 تا 20 مترمکعب در ساعت
    قطر دهانه ورودی پمپ
    2 اینچ
    قطر دهانه خروجی پمپ
    2 اینچ
    منبع انرژی
    برق تک فاز
    وزن محموله (گرم)
    22000
    ابعاد mm (طول-عرض-ارتفاع)
    452*300*240
    • کاربر مهمان
    • شنبه 29 مهر 1402 - 10:00
    • 0
    • 0
    همین پمپ کفکش رو من دو سال قبل از شرکت شما اینترنتی خریدم کارکردش عالیه در ضمن بار بوده فلوترش رو بستم آب چاه ته کشیده فراموش کردم برق رو قطع کنم و یک ساعت هم خشک کار کرده ایرادی پیدا نکرده کیفیت سیم پیچش حرف نداره
    ایمیل(اختیاری):
    کد مقابل را وارد کنید ...