پمپ کف کش باغی استیل 48 متری LEO لیو فلوتر دار مدل XKS-1100S

ماکزیمم دبی: 6 متر مکعب بر ساعت

ماکزیمم هد: 48 متر

توان الکتروموتور: 1.1 کیلووات

دهانه خروجی: 1 اینچ

پمپ های لئو با گارانتی 24 ماهه توسط کالاصنعتی به فروش می رسند. برای آگاهی از قیمت پمپ لئو با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

موجود
۰ تومان
۹,۵۵۶,۰۰۰ تومان
  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • محصولات مشابه
  • نظرات کاربران
  • پمپ کف کش باغی

    پمپ های باغی از جمله پمپ های پر کاربرد در محیط های خانگی و زمین های کشاورزی می باشند. پمپ های باغی در واقع اصطلاح عامیانه ای از پمپ های شناور است که در بین کشاورزان و برخی از صنعتگران رایج شده است. پمپ شناور از جمله پمپ های گریز از مرکز می باشند که در داخل سیال قرار گرفته و توانایی پمپاژ آب به بیرون را دارند. این مدل از پمپ ها به خصوص برای تخلیه آب درون استخر مناسب می باشند. این مدل از پمپ ها برای کاربرد های صنعتی نیز مناسب می باشند. پمپ های باغی ضد رطوبت بوده و دارای کلاس حفاظتی بالایی برای مراقبت از ساختار پمپ در برابر فشار سیال می باشند. این مدل از پمپ ها به صورت یکپارچه در درون یک محفظه قرار می گیرند تا در هنگام ورود به آب دچار مشکل نشوند. برای دریافت مشخصات و کاتالوگ محصول و قیمت پمپ آب کشاورزی با کارشناسان فروش در تماس باشید.

    پمپ باغی

    این مدل از پمپ ها امکان عملکرد در ارتفاعات مختلف را دارد. متناسب با افزایش ارتفاع آب، توان پمپ نیز باید افزایش یابد تا امکان خروج سیال از استخر وجود داشته باشد. در برخی از مدل های پمپ باغی تنها 70% از بدنه پمپ درون سیال قرار می گیرد. این موضوع موجب عملکرد بهتر قطعات الکترونیکی پمپ شده و همچنین وزن نهایی پمپ را کاهش می دهد.

    مشخصات بدنه پمپ باغی

    پمپ های باغی می توانند از جنس چدن، آلمینیوم، فولاد یا پلاستیک ساخته شوند. استفاده از فولاد برای کاربری های بهداشتی که معمولا سیال عبوری در آن ها آب است، مناسب می باشند. با توجه به خورندگی پایین آب، پمپ های فولادی می توانند در صنایع غذایی نیز مناسب باشند. برای مصارف کشاوزی، تخلیه آب آلوده و سیلاب ها بهتر است از پمپ های چدنی استفاده کرد. پمپ های پلاستیکی نیز برای تخلیه آب شور یا در زمان هایی که سیال خورنده باشد، کاربرد دارد.

    پمپ باغی 1

    پروانه پمپ های باغی معمولا به دو صورت نیمه باز و بسته طراحی و ساخته می شوند. پروانه های نیمه باز برای انتقال سیالات خورنده (آب آلوده) و سیالات با حجم بالا مناسب می باشند. در نقطه مقابل پروانه های بسته برای سیالاتی مانند آب تمیز مناسب می باشند. این پمپ ها برای تامین فشار سیال تا مقادیر بالا مناسب هستند که در کشاورزی و صنایع مختلف کاربرد دارند. با توجه به احتمال بالاتر انسداد در پمپ های با پروانه بسته نسبت به پمپ های نیمه بسته بهتر است نسبت به انتخاب مدل پروانه پمپ خود دقت لازم را به عمل آورید.

    پروانه پمپ باغی

    پمپ های باغی با توجه به نوع برق اتصالی به آن ها به دو دسته تک فاز و سه فاز تقسیم می شوند. پمپ های تک فاز با توجه به ساختارشان به دو دسته ساده و شناور تقسیم می شوند. پمپ های باغی ساده دارای یک دبی ثابت می باشند و با تغییر سطح سیال تغییری در آبدهی آن ها ایجاد نمی شود. توجه شود که در صورت کارکرد خشک این مدل از پمپ ها یا به عبارتی تخلیه مخزن مورد نظر و ادامه عملکرد پمپ ، احتمال خرابی پمپ بسیار افزایش پیدا می کند. بهتر است برای تخلیه استخر یا مخازن از پمپ های شناور یا دبی متغیر استفاده شود. این مدل از پمپ ها با تغییر سطح آب، میزان آبدهی شان تغییر می کند. شناورهای مکانیکی این مدل از پمپ های این امکان را فراهم می کنند تا در زمانی که سطح آب به یک مقدار مشخص رسید جریان برق را قطع کرده و پمپ را خاموش کنند. در صورت بالا آمدن دوباره سطح آب جریان برق به صورت اتوماتیک دوباره متصل شده و پمپ شروع به کار می کند. تاکید می شود که خشک کار کردن این مدل از پمپ ها موجب آسیب جدی به پروانه و خرابی پمپ می شود.

    اجزای پمپ باغی

    یک پمپ باغی از پروانه، الکتروموتور، استرینر، شناور مکانیکی و آب بندی مکانیکی تشکیل شده است.

    اجزای پمپ باغی

    کاربرد پمپ های باغی

    1. تخلیه آب استخرهای شنا و باغ ها
    2. استفاده در صنایع لبنی
    3. تخلیه سیلاب ها و آب باران
    4. استفاده در سیستم زهکشی
    5. استفاده در آبنما ها و فواره ها
    6. دارای کاربری در سیستم های آبیاری قطره ای
    7. تامین و انتقال آب آشامیدنی به ساختمان های مسکونی

    نکات مهم در انتخاب پمپ باغی

    همواره در انتخاب پمپ ها دو مولفه اصلی وجود دارد که عبارتند از:

    1. آبدهی
    2. هد پمپ

    این دو مولفه بیشترین تاثیر را در انتخاب پمپ مورد نظر دارند. توان و سایر مشخصات پمپ ها براساس این دو مولفه تعیین می شوند. در هنگام انتخاب پمپ باید دقت کنید تا هد و آبدهی مورد نظر شما در محدوده عملکردی پمپ انتخابی باشد. در کنار این دو مولفه، توان و جریان موتور الکتریکی متصل به پمپ اهمیت دارد. موتور الکتریکی متصل به پمپ باید توانایی کار با جریان ورودی از منبع تغذیه را داشته باشد و علاوه بر آن باید توان لازم برای انتقال سیال را از یک مکان به مکان دیگر را به پروانه پمپ بدهد. پمپ های باغی در دو مدل تک فاز و سه فاز ارائه می شوند. این پمپ ها دارای توان 2.2 کیلووات تا 200 کیلووات می باشند. معمولا توان های بالاتر این پمپ ها با جریان متناوب کارکرده و به صورت سه فاز می باشند. برای تامین برق مدل های امروزی پمپ های باغی می توان از سلول های خورشیدی استفاده کرد. پمپ های خورشیدی معمولا دارای باتری هایی قوی برای ذخیره سازی توان الکتریکی مورد نظر می باشند. این مدل از پمپ ها دارای تکنولوژی سطح بالایی بوده و قیمت بالایی نیز دارند. سطح مقطع ورودی و خروجی پمپ ها یکی دیگر از مولفه هایی است که در انتخاب آن باید دقت کرد. با توجه به اینکه سطح مقطع ورودی و خروجی اکثر پمپ ها به صورت استوانه ای شکل است، مهمترین عامل در تعیین دبی ورودی و خروجی قطر استوانه می باشد.

    این قطر باید متناسب با دبی و سطح سیال انتخاب شود. یکی دیگر از نکات مهم در انتخاب پمپ های باغی انتخاب نوع پمپ مورد نظر می باشد. برای تخلیه استخر یا موارد مشابه که دارای سطح مقطع گسترده ای هستند بهتر است از پمپ کف کش استفاده شود. اما برای کشیدن آب از چاه های عمودی که دارای قطر باریکی می باشند باید از پمپ های شناور چند طبقه استفاده کرد. بلبرینگ های مورد استفاده در قسمت ورودی و خروجی پمپ باید متناسب با نیروهای وارده بر پمپ انتخاب شوند. در انتها باید توجه کرد که تمامی مدل های پمپ ها نیاز به روغنکاری و خنک کاری دارند که باید متناسب با دستور العمل شرکت سازنده اعمال شود. معمولا برای خنک کاری این پمپ ها از فن های تعبیه شده در انتهای محفظه پمپ استفاده می شود. روغنکاری پمپ های باغی نیز باید طی سرویس هایی که در بازه های زمانی مشخص انجام می شود، مورد بررسی قرار بگیرد.

  • مشخصات عمومی
    گارانتی
    ملاحظات مهم
    درصورتی که نیاز به تحویل فوری دارید، با کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.
    برند پمپ خارجی
    لئو چین LEO
    ملاحظات مربوط به گارانتی
    دریافت گارانتی کالا منوط بر ارسال آن برای شرکت تولید کننده یا نماینده آن است و در صورتی که ایراد از مصرف کننده نباشد، شامل گارانتی خواهد شد.
    مدت زمان گارانتی
    24 ماه
    مشخصات فنی
    حداکثر دمای سیال پمپ شونده
    35 درجه سانتیگراد
    مدل پمپ لئو LEO
    استیل , کفکش
    جنس پوسته
    استیل 304 Stainless Steel AISI
    جنس پروانه
    پلاستیک مهندسی PA6 یا PPO
    برند پمپ
    لیو LEO
    نوع پمپ
    استخری, استیل, کفکش
    بازه دبی ماکزیمم پمپ
    5 تا 10 مترمکعب در ساعت
    بازه هد ماکزیمم پمپ
    30 تا 50 متر
    قطر دهانه خروجی پمپ
    1 اینچ
    منبع انرژی
    برق تک فاز
    نوع اتصال
    فلوتر دار
    ارتفاع ماکزیمم پمپاژ
    48 متر
    • کاربر مهمان
    • چهار شنبه 05 شهریور 1399 - 09:03
    • 0
    • 0
    یه چاه دارم به عمق ۷۰ متر قطر دهانه ۱/۴۰ و ایستایی آب یک متر.یه پمپ میخوام برای استفاده کشاورزی.چه پیشنهادی دارید.
    ایمیل(اختیاری):
    کد مقابل را وارد کنید ...