پمپ افقی طبقاتی استیل LEOلیو 0.75 اسب تکفازECHm 4-30

ماکزیمم دبی: 7 متر مکعب بر ساعت

ماکزیمم هد: 28 متر

توان الکتروموتور: 0.55 کیلووات یا 0.75 اسب بخار

جنس پروانه: استیل 304

جنس بدنه: استیل 304

دهانه ورودی: 1/4 1 اینچ

دهانه خروجی: 1 اینچ

پمپ های لئو با گارانتی 24 ماهه توسط کالاصنعتی به فروش می رسند. برای آگاهی از قیمت و خرید پمپ لئو با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

موجود
۰ تومان
۹,۹۷۴,۰۰۰ تومان
  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • محصولات مشابه
  • نظرات کاربران
  • اطلاعات کد گذاری پمپ ECH(m) 4-30  لئو به این صورت به چه معنی است :

    پمپ ECH(m) 4-30 لئو

    حرف ECH به معنی پمپ چند مرحله ای افقی استینلس استیل است، وجود حرف m به معنی تک فاز بودن پمپ است و در صورت حذف شدن حرف mپمپ سه فاز است وجود عدد 4 به معنی جریان دبی برحسب متر مکعب برساعت است. پمپ ECH(m) 4-30 لئو تولید شده توسط کمپانی لئو است کمپانی لئو محصولات خود را با استفاده از بهترین متریال طراحی و تولید می کند.

    خصوصیات فیزیکی

    جنس بدنه پمپ چند مرحله ای افقی ECH 4-30 لئو از چدن ضدزنگ می باشد، فن پمپ نیز از پلاستیک مهندسی است پروانه پمپ چند مرحله ای افقی ECH 4-30 نیز استینلس استیل همچنین شافت پمپ نیز از استینلس استیل می باشد، قطر دهانه ورودی پمپ ECH 4-30 لئو یک و یک چهارم اینچ و قطر دهانه خروجی 1 اینچ است. وزن پمپ چند مرحله ای افقی ECH 4-30 در مدل  تک فاز برابر با 12.4 کیلو گرم و در مدل سه فاز برابر 12.6 کیلو گرم می باشد، طول پمپ چند مرحله ای افقی ECH 4-30 برابر 420 میلی متر ، عرض برابر 185 میلی متر و ارتفاع برابر 237 میلی مترمی باشد، جنس سیم پیچ های موتور پمپ چند مرحله ای افقی ECH 4-30 از مس است. محدوده PH سیال مورد استفاده برابر 6.5 تا 8.5 مقدار است.

    خصوصیات عملکردی

    پمپ  چند مرحله ای افقی ECH 4-30 در دو مدل تک فاز و سه فاز می باشد که در مدل تک فاز قابلیت اجرا شدن با برق شهری را دارد.

    تفاوت برق تک فاز با بر سه فاز در چیست ؟

     برق تک فاز دارای دو رشته سیم می باشد و جریانی متناوب برابر 220 ولت و برق سه فاز دارای چهار سیم است و جریانی متناوب برابر 380 ولت باید داشته باشد. توان پمپ چند مرحله ای افقی ECH 4-30 0.75 اسب بخار به عبارتی 0.55 کیلووات می باشد، ماکزیمم دبی پمپ چند مرحله ای افقی ECH 4-30 برابر 110 لیتر بردقیقه و تا ارتفاع 14 متر جوابگو است، ماکزییم هد پمپ 18 متر ارتفاع دارد. حداکثر دمای سیال ورودی پمپ چند مرحله ای افقی ECH 4-30 برابر 40 درجه سانتی گراد باشد اگر بیش تر از این مقدار باشد سبب خراب شدن سیل مکانیکی پمپ می شود. حداکثر مقدار مکش که پمپ چند مرحله ای افقی ECH 4-30 می تواند ایجاد کند برابر 8 متر است هم چنین توانایی ایجاد فشاری برابر 8 متر را دارد این فشار را تا 1000 متر بالاتر از سطح دریا می تواند ایجاد کند، دارای محافظ حرارتی داخلی برای موتور های تک فاز، هم چنین دارای کلاس حرارتی F  و کلاس حفاظتی IP55 است.

    کاربردها

    پمپ چند مرحله ای افقی ECH 4-30 کاربرد فراوانی دارد از جمله برای مصارف خانگی، صنعتی و کشاورزی می توانید از این پمپ استفاده کنید یکی از موارد استفاده از پمپ چند مرحله ای افقی ECH 4-30 برای تهیه آب مصارف خانگی است همچنین از این پمپ برای تهیه آب و زهکشی در مصارف تجاری و ساختمان های مرتفع کاربرد دارد. از پمپ چند مرحله ای افقی ECH 4-30 برای پشتیبانی از دیگ تغذیه بخار و برای آبیاری باغ ها و مزارع کشاورزی تهیه آب برای گلخانه سبزیجات و همچنین برای پرورش ماهی می توانید استفاده کنید، پمپ چند مرحله ای افقی ECH 4-30 در مصارف صنعتی و در معدن کاربرد دارد. برای دریافت کاتالوگ و خرید پمپ با کارشناسان فروش در تماس باشید.   

  • مشخصات عمومی
    گارانتی
    ملاحظات مهم
    درصورتی که نیاز به تحویل فوری دارید، با کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.
    برند پمپ خارجی
    لئو چین LEO
    ملاحظات مربوط به گارانتی
    دریافت گارانتی کالا منوط بر ارسال آن برای شرکت تولید کننده یا نماینده آن است و در صورتی که ایراد از مصرف کننده نباشد، شامل گارانتی خواهد شد.
    مدت زمان گارانتی
    24 ماه
    مشخصات فنی
    جنس پوسته
    چدن Cast Iron, استیل 304 Stainless Steel AISI
    مدل پمپ لئو LEO
    استیل , طبقاتی , گریز از مرکز ( سانتریفیوژ )
    سایر مشخصات
    هد ماکزیمم پمپ: 28 متر
    دبی ماکزیمم پمپ: 7 متر مکعب بر ساعت
    حداکثر دمای سیال پمپ شونده
    85 درجه سانتیگراد
    جنس پروانه
    استیل 304 Stainless Steel AISI
    برند پمپ
    لیو LEO
    نوع پمپ
    استیل, افقی طبقاتی, سانتریفیوژ ( گریز از مرکز )
    بازه هد ماکزیمم پمپ
    20 تا 30 متر
    بازه دبی ماکزیمم پمپ
    5 تا 10 مترمکعب در ساعت
    قطر دهانه ورودی پمپ
    1 اینچ
    قطر دهانه خروجی پمپ
    1 اینچ
    منبع انرژی
    برق تک فاز
    وزن محموله (گرم)
    8800
  • ایمیل(اختیاری):
    کد مقابل را وارد کنید ...