پمپ استیل پروانه نیمه باز LEO لیو سه فاز 1 اسب ABK100

ماکزیمم دبی: 18 متر مکعب بر ساعت

ماکزیمم هد: 8 متر

توان الکتروموتور: 0.75 کیلووات یا 1 اسب بخار

جنس پروانه: استیل 304

جنس بدنه: استیل 304

دهانه ورودی: 1/2 1 اینچ

دهانه خروجی: 1/2 1 اینچ

پمپ های لئو با گارانتی 24 ماهه توسط کالاصنعتی به فروش می رسند. برای آگاهی از قیمت پمپ لئو با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

موجود
۰ تومان
۹,۸۲۴,۰۰۰ تومان
  • دیتاشیت
  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • محصولات مشابه
  • نظرات کاربران
  • پمپ استیل پروانه نیمه باز ABK100
  • پمپ استیل مدل ABK 100/D لئو

    سازنده پمپ های ABK 100/D لئو کمپانی لیو LEO می باشد، شرکت صنعتی لئو با بیش از 20 سال تجربه علمی در زمینه ساخت پمپ موفق به تولید پمپ در انواع تیپ های مختلف که جهت استفاده در مصارف خانگی و یا صنعتی، شهری و تجاری کاربرد دارد، شده است. کمپانی لئو جزء بزرگترین تولیدکنندگان درزمینه تولید پمپ های آبی در جهان می باشد. در حال حاضر کمپانی لئو با بهره گیری از علم مهندسی و دانش فنی روز، نیروی های فنی متخصص، با کمک مهندسین و تکنولوژی روز دنیا توانسته است محصولات خود را تولید و به نقاط مختلف در سراسر جهان ارسال کند. برای دریافت کاتالوگ و قیمت پمپ با کارشناسان فروش در تماس باشید.

    کارخانه لئو در سال 1995 در چین به طور رسمی شروع به فعالیت کرد، به دلیل استقبال فراوان مصرف کنندگان پمپ از کمپانی لئو باعث رشد روز افزون این شرکت شده است، به این صورت که رشد اقتصادی این شرکت از سال 2003 تا 2008 9.9 برابر شد،کمپانی لئو به عنوان یک برند چینی محصولات با کیفیت در اختیار مصرف کنندگان خود قرار می دهد. پمپ سانتریفوژ ABK 100/D لئو تحت نیروی گریز از مرکز عمل می کند و به عنوان یک پمپ صنعتی در کارخانجات صنعتی کاربرد دارد. عملکرد پمپ های سانتریفوژ به این صورت که پروانه اینگونه پمپ ها انرژی مکانیکی دریافتی از موتور را به انرژی جنبشی و فشاری تبدیل می کند و پوسته پمپ انرژی جنبشی تولید شده را به فشاری تبدیل می کند.

    خصوصیات فیزیکی

    پمپ ABK 100/D لئو دارای وزن 9.6 کیلوگرم ،طول 360 میلی متر، عرض 200 میلی متر و ارتفاع 235 میلی متر می باشد. جنس بدنه پمپ ABK 100/D لئو از استینلس استیل AISI 304 می باشد. سیم پیچ های موتور که در قسمت استاتور قرار گرفته اند از جنس مس می باشند. جنس شافت پمپ ABK 100/D لئو از استیل AISI 304 است، پروانه این پمپ نیز ازهمین جنس می باشد. جنس پوشش لفافه پروانه پمپ نیزاز استیل 304 است، علت اینکه تمام اجزای داخلی این پمپ از استینلس استیل AISI 304 است به دلیل  کاربرد آن در مصارف صنعتی از جمله کارخانجات مواد غذایی می باشد. از استیل 304 استفاده می شود تا در برابر زنگ زدگی مقاوم باشد. قطردهانه ورودی پمپ ABK 100/D لئو 1/4 1 و قطر دهانه خروجی 1 اینچ است. جنس فن پمپ ABK 100 /D لئو از PP-GF30 می باشد.

    خصوصیات عملکردی

    پمپ ABK 100/D لئو از دو مدل تکفاز و سه فاز تشکیل شده است. مدل تکفاز با سری ABK 100 لئو می باشد که در این سری توانایی اجرا شدن با برق شهری را دارد. توان پمپ ABK 100/D لئو 0.75 کیلو وات که معادل یک اسب بخار می باشد (همان طور که می دانید 746 وات برابر یک اسب بخار می باشد) پمپ ABK 100/D لئو دارای ماکزیمم هد 8 متر اصولا چون پمپ صنعتی می باشد و برای مصارف صنعتی استفاده می شود مقدار هد بسیار کمی دارد و برای مصارف خانگی اصلا مناسب نمی باشد.

    ماکزیمم دبی (آبدهی) پمپ ABK 100/D لئو 300 لیتر بردقیقه یا همان 18 مترمکعب برساعت می باشد که در مقایسه با سایر پمپ ها دارای دبی بسیار بالاست. منظور دبی یا همان آبدهی مقدار جریانی است که یک پمپ می تواند در یک دقیقه پمپاژکند. دمای سیال ورودی به پمپ ABK 100/D لئو نباید بیشتر از 35 درجه سانتی گراد شود. همچنین دمای اطراف این پمپ نباید بیشتراز 40 درجه سانتی گراد شود. دارای کلاس حرارتی F است می دانید منظور از کلاس حرارتی F این است که سیم پیچ موتور دارای بیشترین درجه حرارت یعنی 155 درجه سانتی گراد می باشد. پمپ ABK 100/D لئو دارای کلاس حفاظتی IPX4 و در مدل تکفاز دارای محافظ حرارتی است.

    کاربردها

    از پمپ ABK 100/D لئو می توانید برای سیستم های تمیز منظور از سیستم تمیز عاری از ذرات جامد و چسبنده می باشد استفاده کرد. پمپ ABK 100/D لئو یک پمپ صنعتی می باشد که برای خط تولید و انتقال سیالات در کارخانجات مواد غذایی و صنعتی استفاده می شود. در کارخانه های مواد غذایی برای انتقال سیالاتی استفاده می شود که مشابه به آب باشند مانند شیر و ... سازندگان محصولات صنعتی برای پمپاژ سیالاتی که مقدار اسیدی بودن آنها کم است استفاده می کنند سیالات که PH نزدیک به 7 دارند مانند نفت و ضایعات نفتی و ...

  • مشخصات عمومی
    گارانتی
    ملاحظات مهم
    درصورتی که نیاز به تحویل فوری دارید، با کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.
    برند پمپ خارجی
    لئو چین LEO
    ملاحظات مربوط به گارانتی
    دریافت گارانتی کالا منوط بر ارسال آن برای شرکت تولید کننده یا نماینده آن است و در صورتی که ایراد از مصرف کننده نباشد، شامل گارانتی خواهد شد.
    مدت زمان گارانتی
    24 ماه
    مشخصات فنی
    حداکثر دمای سیال پمپ شونده
    35 درجه سانتیگراد
    مدل پمپ لئو LEO
    استیل , گریز از مرکز ( سانتریفیوژ )
    سایر مشخصات
    هد ماکزیمم پمپ: 8 متر
    دبی ماکزیمم پمپ: 18 متر مکعب بر ساعت
    جنس پوسته
    استیل 304 Stainless Steel AISI
    جنس پروانه
    استیل 304 Stainless Steel AISI
    برند پمپ
    لیو LEO
    نوع پمپ
    استیل, سانتریفیوژ ( گریز از مرکز )
    بازه هد ماکزیمم پمپ
    کمتر از 10 متر
    بازه دبی ماکزیمم پمپ
    10 تا 20 مترمکعب در ساعت
    قطر دهانه ورودی پمپ
    1 و 1/2 اینچ
    قطر دهانه خروجی پمپ
    1 و 1/2 اینچ
    منبع انرژی
    برق سه فاز
    وزن محموله (گرم)
    9600
    • کاربر مهمان
    • پنجشنبه 15 تیر 1402 - 22:40
    • 0
    • 0
    سیالی با خاصیت اسید ضعیف دارم که دارای ذرات جامد است. نیاز به پمپی دارم که حدود 1 متر مکش داشته و بتواند سیال به با دبی حدود 10 الی 12 متر مکعب 2 متر به بالا انتقال دهد. لطفا راهنمایی بفرمایید.
    • مدیر سایت
    • پنجشنبه 15 تیر 1402 - 22:41
    • 0
    • 0

    با سلام و احترام

    قطعا برای انتقال سیال اسیدی و دارای ذرات جامد، پمپ پروانه نیمه باز لازم است. با توجه به موارد بیان شده از دیدگاه هد و دبی، پمپ ABK100D (برق تکفاز) یا ABK100 (برق سه فاز) را تهیه بفرمایید. محصولات سه فاز سری ABK هم دارای جنس استیل 304 و هم جنس استیل 316 است. برای خرید محصولات بیان شده با کارشناسان پمپ کالا صنعتی تماس بگیرید. لازم به توضیح است پمپ ABK100 و ABK100D دارای ورودی و خروجی 1.5 اینچ است. ورودی و خروجی رزوه ای دارد که سبب می‌شود نصب پمپ بهتر صورت بگیرید.

    ایمیل(اختیاری):
    کد مقابل را وارد کنید ...