پمپ آب جتی LEO لیو 2 اسب مدل AJm150

ماکزیمم دبی: 80 لیتر بر دقیقه

ماکزیمم هد: 60 متر

توان الکتروموتور: 1.5 کیلووات یا 2 اسب بخار

جنس پروانه: استیل 304

جنس بدنه: چدن

دهانه ورودی: 1/4 1 اینچ

دهانه خروجی: 1 اینچ

پمپ های لئو با گارانتی 24 ماهه توسط کالاصنعتی به فروش می رسند. برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با مشاورین کالا صنعتی، نمایندگی پمپ لئو در ارتباط باشید.

تماس بگیرید
  • دیتاشیت محصول
  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • محصولات مشابه
  • نظرات کاربران
  • دیتاشیت پمپ جتی مدل AJm150
  • پمپ آب جتی لئو مدل Ajm150

    پمپ Ajm150 لئو طراحی و تولیدشده در کمپانی لئو و در ساخت این پمپ از بهترین متریال استفاده‌ شده است. اگر بخواهیم بزرگ‌ترین تولیدکنندگان پمپ را در دنیا معرفی کنیم قطعاً کمپانی لئو جز آنها خواهد بود. کمپانی لئو برای تولید و طراحی محصولات خود از دانش فنی روز و در بالاترین سطح کیفیت استفاده می کند، در جشنواره بین الملی کیفیت محصولات کمپانی لئو رتبه نخست را دریافت کرد. کمپانی لئو در سال 1995 در کشور چین تاسیس‌ شده است و به‌عنوان یک برند معتبردر چین پرچم‌دار است همچنین اولین تولیدکننده پمپ میباشد که سهام آن وارد بورس چین گردید.

    شرکت LEO در زمینهٔ تولید پمپ 20 سال سابقه صنعتی دارد و در این زمینه جزء برندهای معتبر دنیا شده است در حال حاضر محصولات این برند به 120 کشور در سراسر جهان ارسال می شود. کمپانی لئو در مدل‌های مختلف در انواع تیپ‌ها پمپ تولید می کند که پمپ Ajm150 لئو پمپ جتی از مدل سانتریفیوژ است که پمپ‌های سانتریفیوژ معروفترین و متداول‌ترین پمپ‌های خودمکش با عمق کم در صنعت پمپ است و می توان گفت پمپ‌های سانتریفیوژ یا تقریباً تمام پمپ‌های گریز از مرکز دو عضو اصلی به نام های 1- پروانه 2- بدنه پمپ دارند.

    عملکرد پمپ‌های سانتریفیوژ

    شما یک مسیر دایره‌ای فرض کنید چه عامل باعث می شود جسمی که در این مسیر دایره‌ای است، در یک نقطه ثابت به حرکت خود ادامه دهد. نیروی گریز از مرکز سبب می شود تاسیال به حرکت دورانی خود ادامه دهد پمپ Ajm150 لئو بر اساس تئوری گریز از مرکز کار می کند وقتی پره پمپ درون پمپ دوران می کند. سیالی که در مرکز قرار دارد به سمت اطراف می رود و سپس سیال دیگری جایگزین می شود، سیال جایگزینی دارای فشار برابر اتمسفر است.

    اصولاً از پمپ‌های سانتریفیوژ برای پمپاژ سیالات با ویسکوزیته پایین مانند آب، حلال هامواد شیمیایی و روغن‌های سبک استفاده می شود. از مزایای پمپ Ajm150 لئو می‌توان به راندمان عالی، جریان تدریجی و مستمر سیال و همچنین دامنه وسیع کاربردها درزمینهٔ کشاورزی، صنعت، خانگی و ... اشاره کرد. باید حتماً به این نکته توجه داشته باشید که پمپ‌های Ajm150 لئو قابلیت مکش از ارتفاع 8 متر را در صورت عدم هواگیری اولیه دارد.

     خصوصیات فیزیکی

    پمپ Ajm150 لئو دارای وزن 25.4 کیلوگرم، طول 572 میلی‌متر، پهنا 222میلی‌متر، ارتفاع 259 میلی‌متر است که به صورت تک فاز تولید می شود، پمپ Ajm150 لئو قابلیت راه اندازی با برق شهری را داشته و جنس پوسته پمپ از چدن ضدزنگ و پروانه پمپ Ajm150 لئو از نوع فولادی یا همان استنلس استیل 304 است. قطر دهانه ورودی پمپ Ajm150 لئو 1/4  1 و قطر دهانه خروجی 1 اینچ می‌باشد. پمپ Ajm150 لئو دارای حداکثر مکش 8 متر است،البته این مقدار مکش به وضعیت شما تا ارتفاع سطح آزاد دریا بستگی دارد. سیم‌ پیچ‌های پمپ Ajm150 لئو از مس می باشد مس در بین فلزات غیرگرانبها بیشترین ضریب هدایت الکتریکی را دارد.

    خصوصیات عملکردی

    پمپ Ajm150 لئو با توان2 اسب بخار (1.5 کیلووات) است، هر اسب بخار معادل746 واتمی باشد.ماکزیمم دبی 80 لیتر بر دقیقه (4.8 مترمکعب بر ساعت) و تا ارتفاع 33 متری هد دارد. در متوسط جریان 30 لیتر بر دقیقه (1.8 متر مکعب بر ساعت) تا ارتفاع 51 متر پاسخگو است، در حداقل دبی تا 60 متر هد دارد.

    دبی یا میزان آبدهی؟

    به مقدار جریان آب که در هر یک دقیقه جریان پیدا می کند، به عبارتی برای پمپ‌ها به میزان جریان آب که درهر یک دقیقه پمپاژ می شود.دمای سیال ورودی به پمپ Ajm150 لئو نباید بیشتر از 40 درجه سانتی گراد شود زیرا ممکن است به سیل مکانیکی پمپ آسیب بزند. پمپ Ajm150 لئو دارای کلاس عایق حرارتی F می باشد منظور از کلاس عایق حرارتی این است که مرکز سیم پیچ به بیشترین مقدار خود یعنی 155 درجه سانتی گراد می رسد.درجه حفاظتی پمپ Ajm150 لئو IPX4 و همچنین دارای محافظ حرارتی داخلی است.

    کاربردها

    پمپ آب جتی بیشترین استفاده را در مکش آب از چاه‌های کم‌عمق دارد و برای استفاده از پمپ Ajm150 لئو درمکش آب از چاه کم‌عمق ابتدا باید پمپ را در بالای چاه قرار دهید زیرا عملیات مکش پمپ به‌ واسطه فشار اتمسفر انجام میگیرد. زمانی که پمپ در بالای چاه قرار دارد، با مکش آب به سمت بالا یک خلا در لوله مکش ایجاد می شود، با استفاده از این خلا یا همان فشار اتمسفر عملیات مکش اتفاق می افتد. مقدار ارتفاعی که می توانید از پمپ، آب را به سمت بالا بکشید به وزن هوا بستگی دارد که در سطح دریاهای آزاد بیشترین مقدار و با بالا آمدن سطح مقدار فشار هوا کاهش می یابد. اگر نیاز به مکش آب برای ارتفاعات بالاتر از 50 متری دارید پمپ زیر را پیشنهاد می کنیم.

    کفکش راناب 2 اینچ 60 متری – پمپ عمودی طبقاتی ران آب

    همچنین می توانید از پمپ Ajm150 لئو برای انتقال آب و سیالات مشابه به آب نیز استفاده کنید، جهت استفاده در مصارف خانگی، صنعتی، شهری و ... از پمپ Ajm150 لئو در مصارف باغی، برای آبیاری زمین‌های کشاورزی نیز استفاده می شود. برای دریافت کاتالوگ و خرید پمپ با کارشناسان فروش در تماس باشید.

  • مشخصات عمومی
    گارانتی
    ملاحظات مهم
    درصورتی که نیاز به تحویل فوری دارید، با کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.
    برند پمپ خارجی
    لئو چین LEO
    ملاحظات مربوط به گارانتی
    دریافت گارانتی کالا منوط بر ارسال آن برای شرکت تولید کننده یا نماینده آن است و در صورتی که ایراد از مصرف کننده نباشد، شامل گارانتی خواهد شد.
    مدت زمان گارانتی
    24 ماه
    مشخصات فنی
    حداکثر دمای سیال پمپ شونده
    40 درجه سانتیگراد
    سایر مشخصات
    هد ماکزیمم پمپ: 60 متر
    دبی ماکزیمم پمپ: 4.8 متر مکعب بر ساعت
    جنس پوسته
    چدن ضد زنگ HT200
    جنس پروانه
    استیل 304 Stainless Steel AISI
    مدل پمپ لئو LEO
    جتی , گریز از مرکز ( سانتریفیوژ )
    برند پمپ
    لیو LEO
    نوع پمپ
    سانتریفیوژ ( گریز از مرکز )
    بازه دبی ماکزیمم پمپ
    2 تا 5 مترمکعب در ساعت
    بازه هد ماکزیمم پمپ
    50 تا 80 متر
    قطر دهانه ورودی پمپ
    1 و 1/4 اینچ
    قطر دهانه خروجی پمپ
    1 اینچ
    منبع انرژی
    برق تک فاز
    وزن محموله (گرم)
    25400
    • کاربر مهمان
    • چهار شنبه 15 مرداد 1399 - 10:49
    • 0
    • 0
    قیمت پمپ آب جتی LEO لیو 1.5 اسب مدل AJm110H
    • کاربر مهمان
    • شنبه 28 تیر 1399 - 09:44
    • 0
    • 0
    پمپ آب AJM75H رو قیمت میدین ؟
    ایمیل(اختیاری):
    کد مقابل را وارد کنید ...